søndag 1. mars 2009

Dag 20 – 27.02-2009

På fredag var det dag nr. 20, og det var mye å gjøre. Jeg startet med å hjelpe Christoffer. Han var helt fullbooket, og var nok glad for å få litt hjelp. Jeg startet med å skrive en tekst som skulle ut på Metronome Spartacus sin hjemmeside. Teksten kan ikke ses av andre enn Metronome, fordi det er en intern tekst. Men det jeg kan si er at den handlet om to personer som skulle bytte stilling og en som skulle slutte.

Da jeg var ferdig med å skrive sto en ny oppgave for tur. Jeg skulle lage en plakat. Jeg satt lenge og funderte på hvordan jeg skulle løse dette, så jeg skisserte først og jobbet i Photoshop etter det. Siden jeg fikk andre oppgaver underveis ble jeg ikke ferdig, så Christoffer skulle fullføre plakaten på mandag. Plakaten er foreløpig hemmelig, men til fredag kan jeg vise dere og fortelle litt mer.

I lunsjen ville resepsjonist Elisabeth ha en pause, så jeg tok over for henne. Jeg spiste og surfet på nettet, mens jeg voktet telefonen og inngangsdøren bak. Da lunsjen var over ble jeg med Magne til Ringen kino for å kjøpe gavekort til senere på dagen. Etter jobben skulle vi nemlig ake, grille pølser og ha quiz på hemsen. Men før dette fikk jeg enda en oppgave. Jeg skulle redigere et bilde. Oppgaven var å flytte en stokk, fordi den var feil plassert. Jeg fikk en del skryt av Christoffer og Gunhild, fordi de klarte ikke dette selv. Jeg syns det bare var gøy å kunne hjelpe til.

Da klokken slo 17.00 hoppet jeg i en dress jeg fikk låne av 2. Unit. De hadde kjøpt inn mange rosa akebrett. Det tok 3 minutter å gå til bakken, og i var rundt 15 som akte. Blant annet Kim Koldstad og Nathalie Tonga. Alle sammen akte i tog og vi hadde også første mann ned konkurranse. Det var ikke alle brettene som var like hele da vi var ferdige.. Etter en god stund med aking gikk vi tilbake og spiste nydelige pølser som Pernille hadde grillet. Rundt 19.30 startet quizen, men jeg rakk ikke hele, fordi jeg måtte dra klokka 20.00. Vinnerne fikk et gavekort til kino på 200 kr, så det blir spennende neste fredag for å høre hvem som vant. Til fredag får jeg også se på plakaten som Christoffer skal fullføre.

1 kommentar:

Ann Kristin sa...

legg ut bilder fra da dere akte da :)