mandag 16. februar 2009

Dag 19 – 16.02-2009

I dag fikk jeg starte en halvtime senere fordi jeg skulle stenge studioene. Da jeg kom til Cæsar var klokka halv ni. Etter all oppussinga på hemsen sto bare trappa igjen. Det manglet et strøk med maling, så jeg fikk på meg en flott malingsdress, og munn og nesemaske for å holde lukta borte. Jeg ble ferdig sånn i 11- tiden.

Litt før lunsj satt jeg i resepsjonen for Elisabeth. Det som var litt merkelig var at Annicken skulle komme på besøk den dagen, men hun både smøg seg inn og ut, uten at jeg la merke til henne. Gunhild sa i alle fall at hun virket koselig, så jeg lurer egentlig litt på hva de snakket om.

Etter en morsom lunsj hvor vi snakket om alt mulig rart skulle jeg følge Pernille for så å ta over klokka 15.00. Det var ikke så mye å gjøre, så jeg satt mest inne i studio og fulgte med på produksjonen. Da klokka ble 15.00 tok jeg over, og det var ikke så mye å gjøre da heller, så jeg fortsatte inne i studio og oppdaterte listene mellom hver scene.

Da studiodagen var ferdig låste jeg og gjorde de prosedyrene som er 1 innpass sin jobb, før jeg ruslet videre for å hente Steffen og brosjan. Vi skulle på en liten helgeferie ned til Sarpsborg for å besøke familien. Derfor har det tatt litt lenger tid med denne bloggen. Bare for å ha nevnt det, så er SPARTA seriemestere i år =)

Ingen kommentarer: